Űrlap 2013

Legutolsó módosítás: 2013. április 04., 09:55

urlap_2013.doc — Microsoft Word Document, 81Kb

Fájl tartalma ( Teljes képernyő )

Egyházközségi gyűjtemények működtetése

Rendezése és állagmegóvás

Pályázati űrlap

A pályázati téma száma (kérjük, húzza alá, amelyik pontra Önök pályáznak):

Rendezés és feldolgozás: 1.1, 1.2.

Állagmegóvás: 2.1, 2.2

A pályázati téma rövid megnevezése (ld. a kiírásban - minden egyes pályázati témához (pályázati alponthoz) külön űrlapot kell kitölteni!):

............................................................................................................................................

I. A pályázó adatai

I.1. NEVE: ..................................................................................................

I.2. Székhelye: …................................(megye) .................(irányítószám) ....................................(helység)………………………………..(u./tér)…….......….(házszám)

I.3. Levelezési címe: …................................(megye) .................(irányítószám) ....................................(helység)………………………………..(u./tér)…….......….(házszám)

I.4. Telefonszáma: ....................................

I.5. Fax száma: .................................... E-mail címe: ................................

I.6. Adószáma: ....................................

I.7. TB száma: ..........................…….

I.8. Számlavezető bank megnevezése és címe: ...................................................................

I.9. A pályázó bankszámlaszáma: .......................................................................................................

I.10. A pályázati megbízott neve: ..........................……………………

I.11. A pályázati megbízott beosztása: …...................................................…...………….....

I.12. A pályázati megbízott telefonszáma: .......................……….. (lehet mobil szám is)

I.13. A pályázati megbízott e-mail címe: ...........................................................................

I. 14. Az 1.2 pályázati témánál a feladatot végző személy neve, foglalkozása/beosztása: …………………………….....................................................................................................

II. A megvalósítással kapcsolatos adatok

(csak azokat a pontokat kell kitölteniük, amelyekre az adott pályázati téma vonatkozik, a többi üresen hagyható!)

1.1. pályázati pont - A gyülekezet könyveiről leltár készítése (25 % önrésszel):

- Hány darab könyv rendezését szeretnék elvégezni: ......................................................

- A könyvek a gyülekezet mely helyiségeiben találhatóak: .........................................

1.2. pályázati pont - A gyülekezet levéltári- és/vagy iratanyagának a rendezése - (25 % önrésszel):

- Hány folyóméter iratanyag rendezését szeretnék elvégezni:...........................................

- Az iratok a gyülekezet mely helyiségeiben találhatóak:..............................................

- Milyen jellegű iratanyagot szándékoznak rendezni (pl. kötet, iktatott irat, magyar, vagy idegen nyelvű, kb. mikor keletkezett iratok):...........................................................

..................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................

2.1. pályázati pont - A gyülekezet könyveinek és/vagy levéltári/iratanyagának és/vagy műtárgyainak biztonságos megőrzését segítő eszközök beszerzése (25 % önrésszel):

- Milyen jellegű gyűjtemény biztonságos megőrzését tervezik (a megfelelő választ, kérjük, húzza alá):

könyv irat műtárgy

  • Hány folyóméter/darab könyv elhelyezését oldanák meg: ……………………………

  • Hány folyóméter levéltári/iratanyag elhelyezését oldanák meg: ……………………..

- A biztonságos megőrzés céljából beszerzendő eszköz/eszközök vagy tárgyak megnevezése:

...............................................................................................................................................

................................................................................................................................................

- A gyülekezet mely helyiségében tervezik a beruházást:.…………………………………

Árajánlatot szíveskedjenek mellékelni!

2.2. pályázati pont - A gyülekezet muzeális értékű könyveinek restauráltatása (25 % önrésszel):

- A kötetek megnevezése, amelyet restauráltatni szeretnének (szakrestaurátori árajánlatot és fényképet is szíveskedjenek mellékelni):

..................................................................................................................................................

III. Az igényelt támogatással kapcsolatos adatok

III.1 Az igényelt támogatás összege (bruttó): ……..............…………. Ft

III.2 Megvalósításhoz meglévő saját forrás összege: ……………………. ....Ft

III.3. Egyéb forrás összege: ........................................Ft

A megvalósítás teljes költségigénye (bruttó): .................................. Ft

A pályázat ................... pontja keretében IGÉNYELT támogatás összegének részletezése

III.4 Személyi juttatások (járulékokkal együtt): ................................ Ft

III.5 Dologi kiadások: ............................... Ft

III.6 Beruházás: ................................. .Ft

Igényelt támogatás összesen (bruttó): ……………………… Ft

Dátum: Pecsét

............................................. ................................................

(a gyülekezet lelkészének az aláírása) (a gyülekezet felügyelőjének az aláírása)

Dokumentummal kapcsolatos tevékenységek
« 2017. október »
október
HKSzeCsPSzoV
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031