Egyházközségi gyűjtemények működtetése
Rendezés és állagmegóvás
Pályázati űrlap
Az űrlap kitöltése előtt az eredményes pályázás érdekében kérjük, olvassa el a pályázati tájékoztatót! Kérjük, hogy a pályázat költségvetési részét pontosan töltse ki
A pályázati téma száma (kérjük, húzza alá, amelyik pontra Önök pályáznak):
Rendezés és feldolgozás: 1. a), 1. b)
Állagmegóvás, állományvédelem: 2. a), 2. b), 2. c)
A pályázati téma rövid megnevezése (ld. a kiírásban - minden egyes pályázati témához (pályázati alponthoz) külön űrlapot kell kitölteni!):
............................................................................................................................................
I. A pályázó adatai
I.1. NEVE: ..................................................................................................
I.2. Székhelye: …................................(megye) .................(irányítószám) ....................................(helység)………………………………..(u./tér)…….......….(házszám)
I.3. Levelezési címe: …................................(megye) .................(irányítószám) ....................................(helység)………………………………..(u./tér)…….......….(házszám)
I.4. Telefonszáma: ....................................
I.5. Fax száma: .................................... E-mail címe: ................................
I.6. Adószáma: ....................................
I.7. TB száma: ..........................…….
I.8. Számlavezető bank megnevezése és címe: ...................................................................
I.9. A pályázó bankszámlaszáma: .......................................................................................................
I.10. A pályázati megbízott neve: ..........................……………………
I.11. A pályázati megbízott beosztása: …...................................................…...………….....
I.12. A pályázati megbízott telefonszáma: .......................……….. (lehet mobil szám is)
I.13. A pályázati megbízott e-mail címe: ...........................................................................
I. 14. Az 1. b. pályázati témánál, mivel komolyabb ismerteket igénylő szakmunka, a feladatot végző személy neve, foglalkozása/képzettsége: …………………………….....................................................................................................
II. A megvalósítással kapcsolatos adatok
(csak azokat a pontokat kell kitölteniük, amelyekre az adott pályázati téma vonatkozik, a többi üresen hagyható!)
1. Rendezés és feldolgozás
1. a) pályázati pont - A gyülekezet könyveiről leltár készítése (25 % önrésszel):
- Hány darab könyv rendezését szeretnék elvégezni: ......................................................
- A könyvek a gyülekezet mely helyiségeiben találhatóak: .........................................
1.b) pályázati pont - A gyülekezet levéltári- és/vagy iratanyagának a rendezése - (25 % önrésszel):
- Hány folyóméter iratanyag rendezését szeretnék elvégezni:...........................................
- Az iratok a gyülekezet mely helyiségeiben találhatóak:..............................................
- Milyen jellegű iratanyagot szándékoznak rendezni (pl. kötet, iktatott irat, magyar, vagy idegen nyelvű, kb. mikor keletkezett iratok):...........................................................
..................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
2. Állagmegóvás, állományvédelem
2. a) pályázati pont - A gyülekezet muzeális értékű könyveinek restauráltatása (25 % önrésszel). Itt kizárólag könyvtári anyag restaurálását lehet megpályázni! (Anyakönyvekre nem vonatkozik.)
- A kötetek megnevezése, amelyet restauráltatni szeretnének (szakrestaurátori árajánlatot és fényképet is szíveskedjenek mellékelni):
..................................................................................................................................................
2. b) pályázati pont - A gyülekezet műtárgyainak restauráltatása (25 % önrésszel):
- A műtárgy megnevezése, amelyet restauráltatni szeretnének (szakrestaurátori árajánlatot és fényképet is szíveskedjenek mellékelni):
..................................................................................................................................................
2. c) pályázati pont - A gyülekezet könyveinek és/vagy levéltári/iratanyagának és/vagy műtárgyainak biztonságos megőrzését segítő eszközök beszerzése (25 % önrésszel):
- Milyen jellegű gyűjtemény biztonságos megőrzését tervezik (a megfelelő választ, kérjük, húzza alá):
könyv irat műtárgy
Hány folyóméter/darab könyv elhelyezését oldanák meg: ………………………………
Hány folyóméter levéltári/iratanyag elhelyezését oldanák meg: …………………………
Milyen műtárgyak őrzését oldanák meg? …………………………………........................................................................................
……………………………………………………………………………………………
- A biztonságos megőrzés céljából beszerzendő eszköz/eszközök vagy tárgyak megnevezése:
...............................................................................................................................................
................................................................................................................................................
- A gyülekezet mely helyiségében tervezik a beruházást:.…………………………………
Árajánlatot szíveskedjenek mellékelni!
III. Az igényelt támogatással kapcsolatos adatok
III.1 Az igényelt támogatás összege (bruttó): ……..............…………. Ft
III.2 Megvalósításhoz meglévő saját forrás összege: ……………………. ....Ft
III.3. Egyéb forrás összege: ........................................Ft
A megvalósítás teljes költségigénye (bruttó): .................................. Ft
A pályázat ................... pontja keretében IGÉNYELT támogatás összegének részletezése
Értelemszerűen, a pályázati célokkal összhangban kitöltendő!
III.4 Személyi juttatások (járulékokkal együtt): ................................ Ft
III.5 Dologi kiadások: ............................... Ft
III.6 Beruházás: ................................. .Ft
Igényelt támogatás összesen (bruttó): ……………………… Ft
Dátum: Pecsét
............................................. ................................................
(a gyülekezet lelkészének az aláírása) (a gyülekezet felügyelőjének az aláírása)